Sunday, 11 April 2010

Unspoken words



Koukussa kollaaseihin oli haasteena tehdä kokonaan leimattu kortti. Vaikea haaste minulle, koska rakastan kaiken tilbehöörin lisäämistä kortteihin. Monien kokeilujen jälkeen sain kuitenkin aikaiseksi kortin johon olen ihan tyytyväinen. Loppujen lopuksi tällaiset vaikeat haasteet ovat usein antoisimpia; on pakko poiketa omalta tutulta "mukavuus vyöhykkeeltä" ja opetella jotain uutta.


Leimasin enkelit Versamagic-liitumusteella ja ennen paperille leimaamista olin leimannut leimasimen tekstileimasimella, jossa käytin Versafine-mustetta. (ihan älyttömän kuuloista, mutta paremminkaan en osaa selittää)

Seuraavaksi tein enkeleitten päälle maskin ja leimasin nuotit. Sydän ja tekstit ihan normaalisti leimaten ja avain ja avaimenreikä siten että laitoin mustetta vain tiettyihin kohtiin leimasinta (kynällä). Kruunun leimasin ja embossasin kuparinvärisellä kohojauheella. Reunat tummensin Tim Holtz:in distress inkillä.

Saturday, 10 April 2010

Rasioita

Nämä pikku rasiat ovat omiaan esim BIA-kirjasille.



Thursday, 8 April 2010

Paris

Keskiviikon korttihaasteeseen osallistun tällä Gothic Arch- kortilla.

Girls just want to have fun!

OsallistunP*askartelu haasteeseen tällä kortilla.
I'd like to thank my friends with this card and it will join the Charisma cardz challenge

Atc ja moo

Pajan art haasteeseen Atc ja moo samoilla aineksilla.




















Tein pohjat Disstress-musteilla ja Misty-spraylla, leimakuva on jostain vanhasta setistä jonka nimeä en muista, kiekura Inkadinkadoo, tiketti leikattu sizzix-stanssilla ja leimattu ingueB:n Travel setin leimalla (Taitotaivaasta), timantit ovat kynsikoristeita.